Életem értelmetlensége

::eleven::

::eleven::

kötél

2009. május 24. - ::eleven::

Sokmindent olvastam az elmúlt hetekben a halálról. Az öngyilkosságról, illetve az "elkövetés" módjáról.

Nem értem, miért a kötél a leggyakoribb. Az akasztás. Pedig fájdalmas. Legalábbis ezt írják. A neten szinte mindent meg lehet tudni a témáról.

Már tudom pl. hogy az én testsúlyomhoz 2 méter 54 centiről ugrani, ha szeretném a szenvedést a nyaktöréssel minimalizálni. 2 méter 54 centi... Kiváncsi lennék, hogy ezt hogyan számolták ki. Elvileg ennél kisebb magasságnál nem biztos a törés, nagyobb magasságnál meg esetleg a kötél szétvágja a nyakat. Ennek legfeljebb esztétikai okai lehetnek. Kb. 1-1,5 cm vastag köteleket láttam, amivel... A túl vékony esetleg szakad és vág, talán nem is fojt "rendesen". A túl vastagot pedig nehéz normálisan megkötni, illeve annyira merev lesz, hogy szintén nem fojt. Nem tudom. Videók vannak feltöltve, hogyan kell megkötni. A "híres" hóhércsomó. Egyszerűbb, mint gondoltam.

Szerintem függőlegesen kell ugrani/leesni, hogyne behintázva ingjak össze-vissza. Érdekes, nem tudtam azt sem, hogy a csomót nem hátra kell helyezni, hanem oldalra. A bal fülhöz. Fogalmam sincs, miért pont a balhoz, lehet, csak szokás, bár akár egyéb oka is lehet.

Vasárnap reggel van. Süt a nap. Szép az idő. Én pedig ilyeneken gondolkodom. Hetek óta jár a halál a fejemben. Hol erősebben, hol kevésbé. Őrület. Fogynak a tiszta percek. Van innen kiút? A normális életbe? Kizárt dolog. Szétrohadtam belül. A lelkem, a hitem, a vágyaim. Beteg vagyok. Gyógyíthatatlan. Nem szervi, egyelőre. Előbb vagy utóbb ez is várna rám. Állítólag így szortíroz a természet, így kell hullania a férgesnek.

Közeleg. Érzem. Előbb vagy utóbb történik valami. Egy baleset, súlyos betegség, vagy teljesen elborul az agyam és megteszem. Vagy kényszergyógykezelés, de onnan sincs már normális élet.

Vége... Már várom, mert hasít, minden nap, minden percében. Nekem ez márcsak megváltás lenne. Biztos lenne, akinek hiányoznék, lenne akinek fájna, de nekem maradni szenvedés. Nem tudok már hinni, így kilépni sem ebből a masszából, ami ragad, fogva tart és húz lejjebb. Egyre lejjebb. Így segíteni sem tudna senki, távol is tartok mindenkit, akit csak lehet.

Ahogy számolgatom kb. 4,5 méter kell. Összesen, hogy minden jól legyen megcsinálva.

4 és fél méter kötél.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása