Életem értelmetlensége

::eleven::

::eleven::

gyengeség

2009. február 15. - ::eleven::

Újra rámtört a gyengeség. Nem tudom, mi lesz. De ezt így nem bírom tovább.

30 éves vagyok. Ha jobban körülnézek, nincs semmim. Persze, valahol badarság, hogy ha Ő itt lenne, akkor meglenne mindenem. De valahol mégis igaz, vagyis annak érzem.

Nem lesz erőm elmenni. Már előre félek tőle, hogy maradok. Itt viszont mi vár rám? Hányingerem van. Szánalmas vagyok.

Teljesen felkavart a szerdai találkozással. Három hónap után láttam újra. Azóta ismét össze vagyok törve. Ma végigsírtam a napot. Férfias mi???

Újra szemezek a késsel... Á, úgysincs hozzá erőm...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása