Életem értelmetlensége

::eleven::

::eleven::

éjszaka

2009. augusztus 27. - ::eleven::

Egyre borzalmasabbak az éjszakák. A mostani volt a legrosszabb.

Felébredtem valamikor. Nem tudtam ki vagyok, hol vagyok. Iszonyatos érzés. Remegett a gyomrom. Sőt, reszkettem. Ritmikusan összerándult a gyomrom. Másodpercenként vagy kétszer, vagyis gyorsan. Alig kaptam levegőt. Majd elmúlt. Valahogy nagy nehezen összeállt a kép. Aztán visszaaludtam.

Vele álmodtam ismét. Megváltozott. Nagyon durván. Külsőleg és belsőleg egyaránt. Nagyon megkurvult. Ahogy beszélt. Amiket mondott. Egyfolytában bántott. A szerelmi bánatát rajtam vezette le. Durva dolgokat mondott.

Szédülök. Fáj minden izmom. A gyomrom is. Hányingerem van. Fáj a fejem. Kába vagyok...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása