Életem értelmetlensége

::eleven::

::eleven::

a nagy nap

2009. június 03. - ::eleven::

Miért tekinti ezt a napot a legtöbb ember, úgy, mintha körülötte forogna a világ, mintha ez a nap kizárólag az övé lenne? Holott több, mint 27000 ember csak hazánkban és 164 millió ember szerte a világban ma pontosan ugyanezt mondja. "Ejj, ez az én napom!"... Köztük én is.

Pedig nekem sem okom, sem nagy hangulatom nincs örömködni. Sőt, egyedül töltöm ezt a napot, talán anyám krumplistésztája lesz a társaságom. Június 3. Ha csak ránézek, mindig az jut eszembe, hohó ez az én napom.

31 év. Brrrrrrr.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása