Életem értelmetlensége

::eleven::

::eleven::

hát

2009. május 25. - ::eleven::

Azt hittem, ez a nap jobb lesz, mint az előzőek. Persze, csak egy érzés volt, hogy ma jobb napom lesz, vagyis jobb kedvem.

Hát, tévedtem. Semmivel sem jobb. Kerestem a gépen pár dolgot, fényképekbe akadtam. Amikor egy esküvő előtti készülődésnél egy tükörben sminkeli magát. Lekapta a lesifotós. Gyönyörű volt. Mint mindig.

Önző módon belémhasít a fájdalom, hogy most más ér hozzá, máshoz ér, más szereti, mást szeret. Mással foglalkozik, és én már nem érdeklem.

Most annyira fáj, hogy... A héten veszek kötelet. Nem árt ha van kéznél. Ki tudja, mikor jön a pillanat.

Hát, így vagy úgy, de mindenki azt kapja, amit megérdemel...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása