Életem értelmetlensége

::eleven::

::eleven::

társkereső

2008. október 28. - ::eleven::

Regisztráltam egy társkereső oldalra. Fényképpel, leírással. Szóval rendesen.

Nem azért, mert annyira hinnék benne, pedig az egyik legjobb barátom így ismerte meg a párját. Mára a felesége lett. Meg akartam nézni, milyen a "felhozatal".

Hát szinte semmit nem váltott ki belőlem. Annyira idegen érzés. Nagyon nehéz lesz. Azt hiszem elszoktam a randizástól :-))))

Na, majd csak lesz valahogy. Kerestem pár képet, amit fel tudok tenni magamról. Volt persze egy csomó kép Sütivel, Sütiről. Elsírtam magam picit. Pedig az utóbbi napokban egész jól tartottam magam, sőt nagyon jól! Most sem tartott sokáig. Beleveszek a szemeibe még így képen keresztül is, elvarázsol a mosolya. Most már újra tudok mosolyogni. Pedig...

Na vár a munka!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása