Életem értelmetlensége

::eleven::

::eleven::

türelem

2008. október 28. - ::eleven::

A legnehezebb dolog most türelmesnek lenni. Türelmesnek magamhoz, hogy ne zuhanjak mélyre. Türelmesnek, hogy az út, amin elindultam, ad valami pozitívat. Nehéz visszajelzés nélkül haladni. Eddig csak akadályok jöttek. Ami pozitív volt, az csak belülről. Érzések, hit, eltökéltség. Ma nehéz napom volt. Továbbra sem vagyok túl jól, még mindig ez a nyamvatt betegség. Tuti idegi alapon van. Na mindegy. Hétfőtől újra munkábaállok. Legalább lesz újra egy biztos pont az életemben. Na meg el is foglalom magam. Benne van a kihívás, menni fog, azt hiszem nekem való munka lesz. De nehéz lesz. Kell hozzá majd erőt szereznem. Úgy nem mehet, ahogy ma voltam. Pár napom van rendbekapni magam.

Most érzem, menni fog. Nem tudom, miként, hogyan. Valami jó vár rám pár napon belül. Remélem, nem csak az égiek játszanak velem megint valami önbecsapással... :-))))

Á, ez nem is volt vicces...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása